Pytania

Wszystkie nasze oferty przeznaczone do sprzedaży indywidualnej opisane są na podstronach. Zawierają opis, program, cenę, opis zakwaterowania, miejsca i godziny zbiórek, oraz orientacyjnych powrotów. Zawsze aktualna w sprzedaży oferta dostępna jest na stronie. www.wondertours.pl/wsprzedazy . Zamówienia dla grup zamkniętych (stowarzyszenia, związki, firmy itp.) ustalane są indywidualnie z Biurem. Nie udzielamy odpowiedzi w sprawie planów dotyczących wycieczek, które chcemy publikować. Pojawiają się one na stronie, na facebooku, lub w powiadomieniach newsletterowych do których można zapisać się w dole strony.

Nie zawsze możemy udzielić precyzyjnej informacji w sprawie ilość dostępnych miejsc na wyjazd, zwłaszcza jeśli chodzi o wycieczki jednodniowe gdzie ilość wolnych miejsc jest ruchoma z uwagi na czynniki ludzkie, elastyczność w kwestii doboru transportu, anulacje, zmiany uczestników, czy przetwarzanie rezerwacji bez potwierdzonych wpłat.  Statusy ofert (dostępna, lista rezerwowa, brak miejsc, archiwum) są dużą pomocą w odpowiedzi, przy czym „dostępna” nie zawsze musi mieć pokrycie w rzeczywistości. Po rezerwacji wycieczki jednodniowej, lub wielodniowej należy oczekiwać na odpowiedź z Naszej strony, która potwierdza dostępność. Nie zawsze dostępność oferty na stronie jest tożsama z potwierdzeniem dostępności faktycznej. Po dokonanej rezerwacji przychodzi mail automatyczny informujący, że w ciągu najbliższych kilku dni (do 7 dni) potwierdzimy udział w imprezie. Rozumiemy, że chcielibyście znać odpowiedź na nurtujące Was pytanie wcześniej, ale proces przetwarzania i potwierdzania ilości miejsc traktujemy odpowiedzialnie, stąd apelujemy o cierpliwość po dokonaniu rezerwacji. Nie ma konieczności dzwonienia, czy pisania do Biura w sprawie poznania ilości miejsc wolnych miejsc na wyjazd przed rezerwacją, chyba że planujecie rezerwację dla grupy kilku, bądź kilkunastoosobowej (dotyczy tylko wyjazdów dostępnych w sprzedaży). Jeżeli rezerwacja dokonywana jest z perspektywy systemu Skaleo i pozwala na to oferta  potwierdzenie dostępności miejsc przychodzi od razu. Rezerwacja przez system Skaleo obsługiwana jest tylko z poziomu oferty i poprzez przycisk rezerwacja przy konkretnych ofertach. W przypadku wyczerpującej się ilości miejsc już nie zawsze.  Rezerwacja przez system Skaleo powinna być rozumiana jako wyglądająca inaczej niż ta dokonywana przez klasyczny formularz dostępny na stronie poniżej. Rezerwacja (wondertours.pl) 

Rezerwacji wycieczki dostępnej w sprzedaży indywidualnej można dokonać z poziomu oferty klikając na formularz rezerwacji. W formularzu wpisujemy wszystkie dane, które podpowiada Nam system. Od osób rezerwujących wyjazd potrzebujemy imienia i nazwiska, kodu pocztowego, pełnego adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu mailowego, daty urodzenia, oraz zaakceptowanej zgody na przetwarzanie danych i akceptacji regulaminu. Pełne dane są ważne gdyż bez nich niemożliwe jest przesłanie umowy-zamówienia. W przypadku rezerwacji dla kilku osób ważne jest to aby wpisać imię i nazwisko, oraz daty urodzenia po przecinku. Jeśli rezerwacja jest dokonywana przez system dedykowany dla jednodniówek system intuicyjnie podpowiada jakie pola należy wypełnić.  Potrzebę wystawienia faktury  trzeba zaznaczyć opcjonalnie, razem z usługami dodatkowymi tj. ubezpieczenie od kosztów rezygnacji, czy usługą Wondertours Priorytet. W przypadku wycieczek jednodniowych i rezerwacji dokonywanych przez system dedykowany dla jednodniówek potrzebę otrzymania faktury należy zgłosić przed dokonaniem płatności sygnalizując to w emailu.

Niestety nie. Od 2020 roku prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową dla turystów indywidualnych. Swój akces dla siebie i osób towarzyszących należy zgłosić przez formularz rezerwacyjny dostępny na stronie. W szczególnych przypadkach, lub przy problemach technicznych istnieje możliwość złożenia rezerwacji telefonicznie. W praktyce jednak niezwykle rzadko dopuszczamy ten rodzaj procedury zgłoszeń.

Usługa Wondertours Priorytet pozwala na wejście do autokaru i zajęcie preferowanego miejsca przed innymi. Może zostać zgłoszona tylko na etapie dokonywania rezerwacji wyjazdowej. W trakcie obsługi rezerwacji nie ma możliwości dokupienia usługi i dodania jej do obowiązującej umowy.  Usługa nie dotyczy rezerwacji miejsc w samolocie. Organizator dokłada wszelkich starań aby osoby z wykupioną usługą weszły do autokaru bez zbędnego stresu przed innymi, ale nie odpowiada za czynniki niezależne tj. przedwczesne otworzenie drzwi przez kierowcę autokaru, lub działanie z kontrahentem lokalnym w kraju innym niż Polska. Pilot posiada informacje na liście o wykupieniu usługi dodatkowej i stara się pomóc w znalezieniu dogodnego miejsca w ramach rozsądnych działań, a nie za wszelką cenę. Osoba z opcją Wondertours Priorytet nie może zająć więcej miejsc niż jej przysługuje. Koszt usługi to 25 zł/os. dla imprez jednodniowych, 50 zł/os. dla imprez 2-5 dniowych, lub 75 zł/os. dla imprez powyżej 5 dni. Usługa jest opcjonalna.

W przypadku dobrze wypełnionego formularza rezerwacji na adres mailowy przychodzi automatyczne powiadomienie o dokonanej rezerwacji. Otrzymują Państwo w emailu informacje, że w ciągu 7 dni prześlemy umowę. Zazwyczaj umowa przychodzi w tym samym dniu, lub w ciągu 1-2 dni (w przypadku imprez wielodniowych). Powiadomienia o statusie rezerwacji z umowami na wycieczki jednodniowe przychodzą natychmiast po dokonaniu rezerwacji na wskazany telefon i email. Umowa zawiera Państwa dane (imię i nazwisko osoby rezerwującej i osób zgłoszonych do rezerwacji, oraz adres z kodem pocztowym osoby rezerwującej). Ponadto w umowie jest wskazany termin płatności zaliczkowej. Zazwyczaj kilka dni (wycieczki wielodniowe) i max. 3 dni (wycieczki jednodniowe). Bywa że okres jest krótszy (w zależności od ilości dostępnych miejsc). Umowa staje się wiążąca po dokonanej płatności. Nieopłacenie rezerwacji w terminie nie niesie ze sobą żadnych konsekwencji poza ewentualnym anulowaniem rezerwacji o czym informujemy mailowo.

Na większość rezerwacji odpowiada mail automatyczny. Proszę miej na uwadze, że wiadomość automatyczna może wylądować w kategoriach mailowych inne niż odebrane, tj. „spam”, czy „społeczności”, lub też może odbić się od twojej poczty z uwagi na jej konfigurację. Jeśli pojawiło Ci się zielone pole z informacją o poprawnym wysłaniu rezerwacji, nie przejmuj się. Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym czasie, zgodnie z tym co piszemy na stronie wwww.wondertours.pl/pytania w zakładkach dotyczących obsługi rezerwacji.

Miejsc w autokarze nie przydzielamy na podstawie kolejności zgłoszeń. Dajemy Naszym uczestnikom dowolność zajęcia miejsca preferowanego. Jeżeli para, lub zadeklarowana grupa znajomych nie może znaleźć miejsc obok siebie wówczas może poprosić pilota wycieczki o zareagowanie. Pilot stara się ustawić tak miejsca w autokarze, aby pary, znajomi, osoby podróżujące razem mogły siedzieć obok siebie. Pilot ma prawo poprosić o zmianę miejsca każdego uczestnika, jeśli powoduje to problem związany z niemożliwością znalezienia miejsca obok siebie osobom podróżującym wspólnie. Na prośbę mailową w trakcie obsługi rezerwacji możemy uwzględnić w uwagach wyjazdowych preferowane przez uczestników miejsce. Nie dajemy jednak gwarancji, że prośba zostanie spełniona. W celu zajęcia preferowanego przez Państwa miejsca zalecamy wykupienie opcji dodatkowej „Wondertours Priorytet”. Osoby, które wykupią tą usługę, wpuszczane do autokaru są przed innymi zgodnie z kolejnością zakupu usługi (zgłoszenie tylko przy rezerwowaniu przez stronę).  Pilot przed wyjazdem działając w ramach dobra ogółu ma prawo do wyznaczenia miejsca każdemu uczestnikowi. Oczywiście w ramach rozsądnych działań.  Osoby z rezerwacjami Wondertours Priorytet mogą również zostać poproszone o zmianę miejsca w przypadkach kiedy zajmują więcej miejsc niż im przysługuje. Nie ma możliwości zakupu miejsca pojedynczego. 

Wycieczki jednodniowe – Nie ma zaliczek. Całość złotówkowa płatna z góry.

Kwoty zaliczkowe na wyjazdy wielodniowe autokarowe trwające 3 dni (Polska) – 200 zł/os.
Kwoty zaliczkowe na wyjazdy wielodniowe autokarowe trwające 4-7 dni (Polska) – 400 zł/os., 

Kwoty zaliczkowe na wyjazdy wielodniowe autokarowe (Zagranica) – 500 zł os./os.

Kwoty zaliczkowe na wyjazdy wielodniowe samolotowe (Zagranica) – 1000 zł/os.

W przypadku płatności zaliczkowych za imprezy samolotowe istnieje możliwość rozbicia płatności na dwie raty po 500 zł, przy założeniu że wyjazd rezerwowany jest odpowiednio wcześniej i zapis w umowie dopuszcza taką możliwość.  Jeśli nasza umowa zawiera taką treść w odpowiedzi mailowej z przesłaną umową, wystarczy wysłać prośbę o rozbicie zaliczki na dwie raty. W przypadku nie zawarcia takiego zapisu w umowie można wystosować również szczególną prośbę, którą Biuro Podróży rozważy indywidualnie. 

Druga rata (nie rozbita zaliczka) jest płatnością regulującą saldo końcowe wycieczki. Prosimy o regulowanie końcowej płatności w 1 transzy do terminu wskazanego w umowie.

Jeśli kwota imprezy nie przekracza 700 zł możemy wymagać wpłaty całości bez możliwości rozbicia płatności na raty. Również możemy żądać wpłaty całości jeżeli impreza odbywać ma się w stosunkowo krótkim czasie.

Saldo wycieczkowe w zależności od kierunku i wyjazdu (wycieczki wielodniowe) powinno być uregulowane na 30 dni, lub 21 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy zgodnie ze wskazaniem w umowie. Oznacza to, że w terminach wskazanych w umowie saldo uczestnika powinno być w pełni opłacone. Po zamknięciu wpłat zaliczkowych prosimy o wpłaty jednorazowe przed wyjazdem, bez podziału na transzę, z uwagi na konieczność wielokrotnego księgowania wpłat w takich przypadkach. Płatność za jednodniowe wycieczki reguluje się na podstawie terminu wskazanego w umowie w całości. Opłaty dodatkowe, programowe, za bilety wstępu, zestawy słuchawkowe i pozostałe wskazane w ofercie płatności regulujemy w autokarze w czasie trwania wycieczki. 

W przypadku zaksięgowanych płatności nie powiadamiamy uczestników, że wpłata została zaksięgowana. Jeśli rezerwacja została złożona poprawnie, otrzymaliście Państwo umowę i opłaciliście ją w wymaganym terminie jest to gwarantem, że płatność na pewno przeszła. Jeżeli jest inaczej kontaktujemy się z Państwem w celu przypomnienia o konieczności wpłaty, bądź wyjaśnienia sprawy braku zaksięgowanego przelewu. Brak kontaktu ze strony Biura po zaksięgowaniu płatności świadczy o tym, że procedura rezerwacyjna na pierwszym etapie została zakończona pomyślnie. W sprawach wymagających ewentualnego wyjaśnienia prosimy o zachowanie potwierdzenia przelewu. Jeśli to możliwe przelewy prosimy wykonywać z rachunków bankowych, nie zaś pocztowych, gdyż w przypadku ewentualnych zwrotów powoduje to uciążliwości związane ze zwrotem środków. Zwroty związane z należnościami na rzecz klienta a wykonane przez przekaz pocztowy mogą przychodzić dłużej i nie rzadko wymagają uaktualnienia informacji o numerze konta do przelewu zwrotnego. Wasze zwroty z rachunków bankowych wracają szybciej.

 

*Niektóre wyjazdy (głównie jednodniowe) realizowane są w systemie płatności PayU i po kliknięciu przycisku rezerwacja otwiera Nam się inna witryna niż zazwyczaj. Rezerwacja jest również intuicyjna a po jej dokonaniu automatycznie przychodzi do Nas potwierdzenie jej dokonania z linkiem płatności. Opłacenie go również jest połączone z automatycznym potwierdzeniem.

Jeśli potrzebujesz fakturę na konkretne dane, czy osobę, z konkretnym zapisem pisz o tym w informacjach dodatkowych przed rezerwacją w polu do tego przeznaczonym. Faktury wystawiane są przez Nas po zaksięgowaniu każdego przelewu tylko na dane zamawiającego z ew. dopiskami dotyczącymi płatności w imieniu osób ujętych na fakturze. Jeśli oczekujecie innych danych, czy zapisów jest to niezwykle istotne aby zgłosić to przed wyjazdem. 

Konieczność otrzymania faktury na wyjazd obsługiwany w systemie PAYU  należy zgłaszać przed dokonaniem rezerwacji wysyłając do Nas wiadomość mailową na adres info@wondertours.pl. Jest to niezwykle istotne z uwagi na zbiorczy charakter realizacji wypłat poprzez dedykowaną bramkę w systemie realizacji płatności.

Biuro przy potwierdzonej rezerwacji kontaktuje się z Państwem mailowo poniżej 21 dni przed wyjazdem w finalnej odprawie wycieczkowej (max. do kilku dni przed wyjazdem wycieczki wielodniowe), a nawet w przeddzień wyjazdu (wycieczki jednodniowe). Piszemy wówczas o wszystkich ważnych szczegółach wyjazdowych, odprawach i praktycznych informacjach. Jeżeli przed czasem wskazanym następuje konieczność uzupełnienia danych, sprecyzowania warunków wyjazdowych, czy konieczność poinformowania o zmianach względem oferty, którą klient ma prawo zaakceptować lub odrzucić – kontaktujemy się wcześniej zazwyczaj mailowo. Jeśli zmieniające się przepisy wjazdowe wymagają poinformowania o tym uczestników, kontakt również może nastąpić w trakcie obsługi rezerwacji. Biuro kontaktuje się poza tym przed terminem wyjazdowym wskazanym wyżej w przypadku doprecyzowania szczegółów personalnych, kwaterunkowych itp. W razie pytań związanych z obsługą rezerwacji, lub wyjazdem klient może korzystać z kontaktu telefonicznego do Biura w godzinach jego pracy. Jeśli chodzi o detale wyjazdowe jak waluta, wyposażenie wycieczkowe, przerwy obiadowe prosimy o kontakt po mailowych odprawach wyjazdowych rozsyłanych do wszystkich uczestników wycieczki.

Na wyjazdy po Polsce zazwyczaj ubezpieczeni są Państwo obligatoryjnym ubezpieczeniem od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków w kwocie 5000 PLN. Ubezpieczenie wyjazdów zagranicznych uwzględnia kwoty 20 000 EURO (Koszty Leczenia), 2000 EUR (Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków), oraz 250 EURO (Bagaż Podróżny). Osobom wyjeżdżającym zagranicę zalecamy zgłoszenie się po dodatkowe darmowe ubezpieczenie EKUZ (Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego), które zwiększa wysokość ewentualnych świadczeń związanych z ubezpieczeniem w razie nieprzewidzianych okoliczności i działań wymagających reakcję i pomoc w zakresie medycznym. Ubezpieczenie EKUZ nie jest konieczne. Ubezpieczycielem współpracującym z Nami jest TU WIENER sp. z.o.o. Ogólne Warunki Ubezpieczyciela możecie Państwo pobrać tuta jOWU Ubezpieczeni w podroży Nasz pilot na każdym z wyjazdów posiada ogólny numer polisy dla wszystkich uczestników podróżujących w grupie i może podać go na początku wyjazdu, lub na prośbę uczestników wraz z telefonem alarmowym do obsługi przypadków wymagających reakcji pod kątem medycznym, czy w celu uzyskania gwarantowanych świadczeń. Centrum Alarmowe w Polsce i zagranicą udziela porad, informacji, planuje wizyty i działania związane z obsługą medyczną bez przenoszenia kosztów na uczestnika w ramach kwot wskazanych w polisie. W szczególnych przypadkach tj. np. transport taksówką, nie wymagającym nagłej reakcji ubezpieczyciel może zastrzec w trakcie rozmowy, że klient jest zobowiązany do opłacenia takiej usługi, by następnie ubiegać się o zwrot. Pomoc medyczna, hospitalizacja, transport medyczny tj. ambulans, helikopter, samolot w nagłych przypadkach zwalnia z takiej konieczności. 

Każdy uczestnik zgodnie z ustawą o usługach turystycznych powinien posiadać dokumenty wymagane do wjazdu do danego kraju, tj. paszport, czy dowód osobisty. Każdy kraj ma swoją politykę w tym zakresie. Analogicznie sprawa odnosi się do wymogów zdrowotnych. Brak możliwości spełnienia warunków wjazdowych jest rozumiany jako zaniechanie leżące po stronie klienta i nie dotrzymanie przez niego warunków uczestnictwa. W przypadku kiedy przepisy zmieniają się zbyt radykalnie dla uczestników przed wyjazdem organizator może podjąć decyzje o odwołaniu wyjazdu przy założeniu zwrotu dla uczestników. W trakcie obsługi rezerwacji organizator przed wyjazdem informuje o ważnych zmianach, bądź przepisach wjazdowych, które dotyczą konkretnego kierunku.

Jeżeli warunki wjazdu do danego kraju uniemożliwiają realizację imprezy Biuro Podróży ma prawo wyjazd odwołać, lub przełożyć datę jego realizacji. W przypadku konieczności odwołania wyjazdu organizator jest zobowiązany poinformować o tym uczestnika w ciągu:

 

a) 20 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej ponad 6 dni,

b) 7 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej 2–6 dni,

c) 48 godzin przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej krócej niż 2 dni

 

W przypadku odwołania wyjazdu przez Biuro Podróży, klient ma prawo wyboru zwrotu względem jego salda wycieczkowego, lub akceptacji nowego terminu i warunków przedstawionych przez Biuro Podróży w formie wiadomości mailowej. Jeśli wybierze przeniesienie otrzyma aneks do umowy z nowym terminem i ceną, jeżeli zwrot to w ciągu 7 dni otrzyma płatność na swój rachunek bankowy.

Szczegółowa polityka związana z rezygnacjami leżącymi po stronie klienta, lub organizatora znajduje się w Naszym regulaminie dostępnym na stronie www.wondertours.pl/regulamin. W informacjach skrótowych możemy przekazać to, że w przypadku przeniesienia uczestnictwa zgłoszonego odpowiednio wcześniej przed wyjazdem  nie pobieramy opłat, chyba że dana oferta w sporadycznych przypadkach to wyklucza. Rozumieć przez to należy, że zgłaszając na swoje miejsce osobę odpowiednio wcześniej przed wyjazdem możemy uniknąć potrąceń. Wystarczy w mailu wysłać Nam dane osób podlegających zamianie, tj. imię i nazwisko, datę urodzenia oraz dane kontaktowe, a w niektórych przypadkach również dodatkowe dane. Dane uczestnika na zamianę przy wyjazdach jednodniowych można wskazać do 2 dni przed wyjazdem. Biuro Podróży w ofertach posiadających listę rezerwową może uczestnika zamienić używając swojej bazy kontaktowej. Nie zwalnia to jednak osoby rezygnującej z potrąceń. Może to jedynie wpłynąć na ograniczenie kosztów potrąceń do minimalnej kwoty opłaty regulaminowej w związku z zaoszczędzonymi kwotami potencjalnych strat. (kwota zależna od sprawy i kosztów biurowych obsługi rezerwacji). Regulamin jest wiążący.   

W naszym Biurze istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji od Naszego partnera ubezpieczeniowego, które wynosi odpowiednio:

-Dla imprez do 700 zł (nie mamy ubezpieczeń w ofercie)

-Dla imprez w przedziale 700-1500 zł (+50 zł/os.)

-Dla imprez powyżej kwoty 1500 zł (+100 zł/os.)

-Dla imprez powyżej kwoty 3000 zł (+150 zł/os.)

W celu zawarcia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji, należy zaznaczyć tą opcję przy dokonywaniu rezerwacji. Kwota ubezpieczenia dodatkowego zostanie uwzględniona w umowie. Po dokonanej rezerwacji i otrzymaniu umowy wyjazdowej nie ma możliwości zawarcia ubezpieczenia od Kosztów Rezygnacji. Warunki Ubezpieczenia  znajdziecie tutaj OWU Koszty rezygnacji z imprezy 

W ofertach naszych wycieczek wielodniowych zawsze wskazujemy obiekt w którym nocujemy. Zazwyczaj można go znaleźć klikając w link z ofertą i odnośniku „sprawdź nasze zakwaterowanie”. W przypadku wycieczek objazdowych piszemy o orientacyjnym standardzie. W sporadycznych przypadkach zdarza się, że obiekt który proponujemy ulega zmianie, lecz zawsze przy zachowaniu proponowanego standardu. Jeśli zmiana kategorii jest na niekorzyść klienta, lub wiąże się ze znaczną zmianą, klient ma prawo zrezygnować z wyjazdu w odpowiedzi na przesłany przez Nas mail dotyczący zmiany warunków umowy. Każda znacząca zmiana wymaga akceptacji warunków przez klienta.

Nasze Biuro Podróży umożliwia zapisy singlom. Wyjazd można zarezerwować bez osoby towarzyszącej. Zgłoszenia takich osób traktujemy na zasadzie dokwaterowania. Dla osób zapisujących się samemu szukamy współtowarzyszy o tej samej płci i w miarę możliwości zbliżonym wieku. Jeśli nie możemy znaleźć osób na dokwaterowanie wówczas zapewniamy uczestnikom zapisującym się bez osoby towarzyszącej pokój jednoosobowy w cenie. Nie dajemy jednak nigdy gwarancji, że pokój jednoosobowy zapewnimy już na poziomie zapisów. Gwarancją znalezienia się w pokoju jednoosobowym jest dopłata. Koszt zakwaterowania w pokoju jednoosobowym różni się w zależności od oferty. Szczegółów w sprawie dodatkowych kosztów można dowiedzieć się przed zarezerwowaniem wyjazdu dzwoniąc do Biura z pytaniem o taki koszt dodatkowy. Osoby zainteresowane tylko i wyłącznie pokojem jednoosobowym po złożonej rezerwacji otrzymują umowę z uwzględnionym kosztem dodatkowym.

Pary i małżeństwa zapisujące się razem mogą liczyć na pokoje z małżeńskimi łóżkami. Znajomi mężczyźni, lub kobiety mogą liczyć na pokoje z osobnymi łóżkami, chyba że oferta tego nie zakłada, o czym zobowiązany jest poinformować na etapie obsługi rezerwacji organizator. W zależności od oferty przewidujemy również zakwaterowanie dla rodzin, lub znajomych podróżujących w 3 osoby, w pokojach z małżeńskim łóżkiem i łóżkiem dodatkowym, lub trzema łóżkami, w zależności od możliwości kwaterowania u kontrahenta hotelowego i specyfiki grupy osób/rodziny. Podział pokojów na 2, lub 3 osobowe względem struktury opartej o stopień znajomości uczestników, spowinowacenia, płci i komfortu funkcjonowania na wspólnej przestrzeni jest ogólnie przyjętym schematem, chyba że oferta przewiduje inaczej. Jeżeli grupa podróżuje w kilka par lub osób, staramy się aby miały one pokoje blisko siebie.

Dozwolony bagaż przy ofertach samolotowych zawsze jest wskazany w ofercie. Przy wycieczkach autokarowych nie mamy limitu bagażu. W racjonalnym wymiarze zalecany max. 23 kg. + podręczny.

Wyjazd wskazany w ofercie jest obowiązującym. Jeśli nie wskazujemy innego miejsca niż w ofercie, to po prostu go nie ma i nie zakładamy wyjazdu z tego miejsca. Najczęściej wyjeżdżamy:

 

Trasa Zamkowa – przedłużenie placu Żołnierza, zatoczka autokarowa przed Zamkiem Książąt Pomorskich, w okolicy domków profesorskich.

Słoneczne – przystanek Kaufland, lub Sanktuarium (wyjazd i powrót zależnie od kierunku jazdy).
Stargard – Stacja Circle K, ul. Szczecińska

 

Przed zarezerwowaniem wyjazdu upewnij się, że interesujące Cię miejsce zbiórki jest w ofercie. Nie ma konieczności dzwonienia do Biura w celu upewnienia się czy dane miejsce jest w ofercie. Godziny zbiórek mogą ulec zmianie. Zawsze informujemy drogą mailową o aktualizacjach związanych  z godzinami i miejscami zbiórek w odprawie przed wyjazdem. Aktualizacja mailowa przed wyjazdem zawsze jest wiążąca i w niektórych przypadkach może być inna niż ta podana na stronie, lub w programie. W szczególnych przypadkach bierzemy pod uwagę możliwość dodania miejsca wyjazdowego do oferty, jeżeli znajduje się ono na trasie wycieczki. Zapisy na konkretne miejsca zbiórki w ofercie otwierane są w odprawie mailowej przed wyjazdem. Twoje zgłoszenie konkretnego miejsca z oferty przed czasem przyporządkowania miejsca zbiórek może nie być brane pod uwagę, jeśli nie wysłaliśmy do Ciebie maila z pytaniem o to gdzie zamierzasz wsiadać jako uczestnik wycieczki. Wiążące są zgłoszenia mailowe, nie telefoniczne i tylko te które dotyczą zgłoszeń po odprawie mailowej. Jeśli wysłałeś mail z informacją o miejscu wsiadania nie ma konieczności dzwonienia do Biura z pytaniem czy powiadomienie doszło. Odpowiedzialność zgłoszenia spoczywa po Naszej stronie. Poza tym jeśli wskazaliśmy miejsce zbiórki w ofercie na pewno się zatrzymamy.  

Czasami pomimo złożenia rezerwacji przy statusie otwartym wycieczki, można otrzymać informacje, że na wyjazd nie mamy miejsc, lub zapisy prowadzone są tylko i wyłącznie na listę rezerwową. Dzieje się tak najczęściej kiedy duża ilość zgłoszeń w jednym czasie uniemożliwia Nam zabranie wszystkich uczestników. Gwarantem udziału w wycieczce nie jest automatyczna odpowiedź, a Nasz bezpośredni mail do Państwa w którym wysyłamy umowę-zamówienie. Jeśli otrzymaliście umowę-zamówienie, oznacza to że miejsce na wyjazd macie zapewnione do czasu opłacenia rezerwacji w całości, lub płatności zaliczkowej w terminie wskazanym w umowie.

Jeśli otrzymaliście od Nas informacje o tym, że Wasza rezerwacja jest na liście rezerwowej oznacza, to że na wyjazd nie mamy miejsc. Czasami jednak osoby zapisane na wyjazd, z opłaconymi rezerwacjami chcą zrezygnować. Wówczas informujemy o tym Was, jako osoby z listy rezerwowej, co daje Wam możliwość wzięcia udziału w wycieczce. Polityka ta ma na celu uniknięcie stosowania ewentualnych potrąceń dla osób rezygnujących, oraz danie możliwość wzięcia udziału w wycieczce osobom zainteresowanym nią, a nie mogącym dostać się na nią pierwotnie ze względu na zamknięte zapisy. Status bycia na liście rezerwowej nie daje gwarancji, że miejsca na wyjazd się pojawią. Może się zdarzyć, że zadzwonimy do Was wkrótce po dokonanej rezerwacji, albo tuż przed wyjazdem. Wówczas to od Was zależeć będzie czy wybierzecie się z Nami w podróż, czy z tej opcji zrezygnujecie, bo Wasze plany ulegną zmianie. Status osoby z listy rezerwowej nie jest zobowiązujący dla żadnej ze stron.

Nie ujawniamy takich informacji. Szczegóły podajemy dopiero w odprawie wyjazdowej na kilka dni przed planowaną imprezą, a czasami nawet dzień przed wyjazdem (imprezy jednodniowe).

Zajmujemy się sprzedażą wycieczek dostępnych na stronie. Można je śledzić bezpośrednio na stronie www.wondertours.pl/wsprzedazy. Żeby być na bieżąco z nowościami warto również zapisać się na newsletter w dole strony, bądź być fanem Wondertours na facebooku. Plany są często modyfikowane, zmieniane i dostosowywane do grafiku pilotów, czy zamówień grupowych. Nie jesteśmy w stanie przekazać rzetelnych informacji na temat naszych wycieczek w przyszłości, a jedynie na temat tych, które są dostępne do rezerwacji. Telefonicznie i mailowo również nie udzielamy informacji o naszych planach. Kiedy wycieczki są gotowe i potwierdzone, to po prostu lądują na stronie i można je wówczas zamawiać.

Jeśli wszystkie pytania z Naszej strony są jasne i chcecie zarezerwować wyjazd, nie ma konieczności dzwonienia do Biura, chyba że w przypadku chęci zgłoszenia bycia zakwaterowanym w pokoju jednoosobowym za dopłatą, lub w przypadku chęci zawarcia dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji. Rezerwacji możecie dokonywać przez stronę internetową. Z uwagi na dużą ilość połączeń przychodzących prosimy o telefony do Biura po zaznajomieniu się z Naszymi ofertami i konkretnymi pytaniami ich dotyczącymi, oraz ważnymi aspektami związanymi z bieżącą obsługą rezerwacji. Nie odbieramy każdego telefonu, lecz na każdy oddzwaniamy w tym samym, lub następującym po sobie dniu roboczym. Na Połączenia poza godzinami pracy Biura Podróży możemy nie oddzwaniać. 

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym biurze podróży!

© 2022 Wondetours. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl Strony internetowe Szczecin