BUDAPESZT I ZAKOLA DUNAJU
BUDAPESZT I ZAKOLA DUNAJU
TERMIN: 13.10-17.10.2022 | CENA: 899 ZŁ.

Jak wygląda Wasza oferta?

 

Wszystkie nasze oferty przeznaczone do sprzedaży indywidualnej opisane są na podstronach. Zawierają opis, program, cenę, opis zakwaterowania, miejsca i godziny zbiórek, oraz orientacyjnych powrotów. Zawsze aktualna w sprzedaży oferta dostępna jest na stronie. www.wondertours.pl/wsprzedazy . Zamówienia dla grup zamkniętych (stowarzyszenia, związki, firmy itp.) ustalane są indywidualnie z Biurem. Nie udzielamy odpowiedzi w sprawie planów dotyczących wycieczek, które chcemy publikować. Pojawiają się one na stronie, na facebooku, lub w powiadomieniach newsletterowych do których można zapisać się w dole strony.

 

Czy są wolne miejsca na wyjazd? Ile osób zapisało się na wycieczkę?

 

Nie zawsze możemy udzielić precyzyjnej informacji w sprawie ilość dostępnych miejsc na wyjazd, zwłaszcza jeśli chodzi o wycieczki jednodniowe gdzie ilość wolnych miejsc jest ruchoma z uwagi na czynniki ludzkie, elastyczność w kwestii doboru transportu, anulacje, zmiany uczestników, czy przetwarzanie rezerwacji bez potwierdzonych wpłat. Po rezerwacji wycieczki jednodniowej, lub wielodniowej należy oczekiwać na odpowiedź z Naszej strony, która potwierdza dostępność. Nie zawsze dostępność oferty na stronie jest tożsama z potwierdzeniem dostępności faktycznej.  Po dokonanej rezerwacji przychodzi mail automatyczny informujący, że w ciągu najbliższych kilku dni (do 7 dni) potwierdzimy udział w imprezie.  Rozumiemy, że chcielibyście znać odpowiedź na nurtujące Was pytanie wcześniej, ale proces przetwarzania i potwierdzania ilości miejsc traktujemy odpowiedzialnie, stąd apelujemy o cierpliwość po dokonaniu rezerwacji. Nie ma konieczności dzwonienia do Biura w sprawie poznania ilości miejsc wolnych miejsc na wyjazd przed rezerwacją, chyba że planujecie rezerwację dla grupy kilkuosobowej (dotyczy tylko wyjazdów dostępnych w sprzedaży). 

 

Jak rezerwować wyjazd?  Jak zgłaszać konieczność otrzymania faktury.

 

Rezerwacji wycieczki dostępnej w sprzedaży indywidualnej można dokonać z poziomu oferty klikając na formularz rezerwacji. W formularzu wpisujemy wszystkie dane, które podpowiada Nam system. Od osób rezerwujących wyjazd potrzebujemy imienia i nazwiska, kodu pocztowego, pełnego adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu mailowego, daty urodzenia, oraz zaakceptowanej zgody na przetwarzanie danych i akceptacji regulaminu. Pełne dane są ważne gdyż bez nich niemożliwe jest przesłanie umowy-zamówienia, wystawienie wewnętrznej faktury, ubezpieczenie uczestnika, czy kontakt w obsłudze rezerwacji. W przypadku rezerwacji dla kilku osób ważne jest to aby wpisać imię i nazwisko, oraz daty urodzenia po przecinku. System podpowiada jak to zrobić.  Jeśli potrzebujecie faktury na konkretne dane, czy osoby, bądź z ważnym zapisem sugerujcie to wcześniej przed opłaceniem. Faktury wystawiane są przez Nas po zaksięgowaniu każdego przelewu (zaliczkowy i finalny) tylko na dane zamawiającego z ew. dopiskami dotyczącymi płatności w imieniu osób ujętych na fakturze. 

 

Czy mogę zarezerwować wyjazd u Państwa w Biurze?

 

Niestety nie.  Od 2020 roku prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową dla turystów indywidualnych. Swój akces dla siebie i osób towarzyszących należy zgłosić przez formularz rezerwacyjny dostępny na stronie. W szczególnych przypadkach, lub przy problemach technicznych istnieje możliwość złożenia rezerwacji telefonicznie. W praktyce jednak niezwykle rzadko dopuszczamy ten rodzaj procedury zgłoszeń.

 

 

Co się dzieje po zarezerwowaniu wyjazdu?

 

W przypadku dobrze wypełnionego formularza rezerwacji na adres mailowy przychodzi automatyczne powiadomienie o dokonanej rezerwacji. Otrzymują Państwo w emailu informacje, że w ciągu 7 dni prześlemy umowę. Zazwyczaj umowa przychodzi w ciągu 1-2 dni (w przypadku imprez wielodniowych). Powiadomienia o statusie rezerwacji z umowami na wycieczki jednodniowe przychodzą max. do 7 dni, lecz zazwyczaj w terminie krótszym. Umowa zawiera Państwa dane (imię i nazwisko osoby rezerwującej i osób zgłoszonych do rezerwacji, oraz adres z kodem pocztowym osoby rezerwującej). Ponadto w umowie jest wskazany termin płatności zaliczkowej. Zazwyczaj max. 7 dni. Bywa że okres jest krótszy (w zależności od ilości dostępnych miejsc). Umowa staje się wiążąca po dokonanej płatności. Nieopłacenie rezerwacji w terminie nie niesie ze sobą żadnych konsekwencji poza ewentualnym anulowaniem rezerwacji o czym informujemy mailowo.

 

Jak wyglądają płatności zaliczkowe?

Wycieczki jednodniowe – Nie ma zaliczek. Całość złotówkowa płatna z góry.

Kwoty zaliczkowe na wyjazdy wielodniowe autokarowe trwające 3 dni (Polska) – 200 zł/os.
Kwoty zaliczkowe na wyjazdy wielodniowe autokarowe trwające 4-7 dni (Polska) – 400 zł/os.

Kwoty zaliczkowe na wyjazdy wielodniowe autokarowe (Zagranica) – 500 zł os./os.

Kwoty zaliczkowe na wyjazdy wielodniowe samolotowe (Zagranica) – 1000 zł/os.

 

W przypadku płatności zaliczkowych za imprezy samolotowe istnieje możliwość rozbicia płatności na dwie raty po 500 zł, przy założeniu że wyjazd rezerwowany jest na pół roku przed wyjazdem. W odpowiedzi mailowej z przesłaną umową, wystarczy wysłać prośbę o rozbicie zaliczki na dwie raty, co także jest wskazane w umowie. W przypadku imprez rezerwowanych poniżej pół roku przed wyjazdem, nie ma możliwości rozbicia płatności. 

 

Jak wyglądają dalsze płatności?

 

Saldo wycieczkowe w zależności od kierunku i wyjazdu (wycieczki wielodniowe) powinno być uregulowane na 30 dni, lub 21 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy zgodnie ze wskazaniem w umowie. Oznacza to, że w terminach wskazanych w umowie saldo uczestnika powinno być w pełni opłacone. Po zamknięciu wpłat zaliczkowych prosimy o wpłaty jednorazowe przed wyjazdem, bez podziału na transzę, z uwagi na konieczność wielokrotnego księgowania wpłat w takich przypadkach. Płatność za jednodniowe wycieczki reguluje się na podstawie terminu wskazanego w umowie w całości. Opłaty dodatkowe, programowe, za bilety wstępu, zestawy słuchawkowe i pozostałe wskazane w ofercie płatności regulujemy w autokarze w czasie trwania wycieczki. 

 

Czy dostanę potwierdzenie płatności? Jak powinno się płacić?

 

W przypadku zaksięgowanych płatności nie powiadamiamy uczestników, że wpłata została zaksięgowana. Jeśli rezerwacja została złożona poprawnie, otrzymaliście Państwo umowę i opłaciliście ją w wymaganym terminie jest to gwarantem, że płatność na pewno przeszła. Jeżeli jest inaczej kontaktujemy się z Państwem w celu przypomnienia o konieczności wpłaty, bądź wyjaśnienia sprawy braku zaksięgowanego przelewu. Brak kontaktu ze strony Biura po zaksięgowaniu płatności świadczy o tym, że procedura rezerwacyjna na pierwszym etapie została zakończona pomyślnie. W sprawach wymagających ewentualnego wyjaśnienia prosimy o zachowanie potwierdzenia przelewu. Jeśli to możliwe przelewy prosimy wykonywać z rachunków bankowych, nie zaś pocztowych, gdyż w przypadku ewentualnych zwrotów powoduje to uciążliwości związane ze zwrotem środków. Zwroty związane z należnościami na rzecz klienta a wykonane przez przekaz pocztowy mogą przychodzić dłużej i nie rzadko wymagają uaktualnienia informacji o numerze konta do przelewu zwrotnego. Wasze zwroty z rachunków bankowych wracają szybciej.

 

Kiedy Biuro kontaktuje się w przypadku opłaconej rezerwacji?

 

Biuro przy potwierdzonej rezerwacji kontaktuje się z Państwem mailowo poniżej 21 dni przed wyjazdem w finalnej odprawie wycieczkowej (max. do kilku dni przed wyjazdem wycieczki wielodniowe), a nawet w przeddzień wyjazdu (wycieczki jednodniowe). Piszemy wówczas o wszystkich ważnych szczegółach wyjazdowych, odprawach i praktycznych informacjach. Jeżeli przed czasem wskazanym następuje konieczność uzupełnienia danych, sprecyzowania warunków wyjazdowych, czy konieczność poinformowania o zmianach względem oferty, którą klient ma prawo zaakceptować lub odrzucić – kontaktujemy się wcześniej zazwyczaj mailowo. Jeśli zmieniające się przepisy wjazdowe wymagają poinformowania o tym uczestników, kontakt również może nastąpić w trakcie obsługi rezerwacji. Biuro kontaktuje się poza tym przed terminem wyjazdowym wskazanym wyżej w przypadku doprecyzowania szczegółów personalnych, kwaterunkowych itp. W razie pytań związanych z obsługą rezerwacji, lub wyjazdem klient może korzystać z kontaktu telefonicznego do Biura w godzinach jego pracy. Jeśli chodzi o detale wyjazdowe jak waluta, wyposażenie wycieczkowe, przerwy obiadowe prosimy o kontakt po mailowych odprawach wyjazdowych rozsyłanych do wszystkich uczestników wycieczki.

 

Jakie ubezpieczenie obowiązuje na wyjazdach?

 

Na wyjazdy po Polsce zazwyczaj ubezpieczeni są Państwo obligatoryjnym ubezpieczeniem od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków w kwocie 5000 PLN. Ubezpieczenie wyjazdów zagranicznych uwzględnia kwoty 10 000 EURO (Koszty Leczenia), 2500 EUR (Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków), oraz 250 EURO (Bagaż Podróżny). Osobom wyjeżdżającym zagranicę zalecamy zgłoszenie się po dodatkowe darmowe ubezpieczenie EKUZ (Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego), które zwiększa wysokość ewentualnych świadczeń związanych z ubezpieczeniem w razie nieprzewidzianych okoliczności i działań wymagających reakcję i pomoc w zakresie medycznym. Ubezpieczenie EKUZ nie jest konieczne. Ubezpieczycielem współpracującym z Nami jest UNIQUA sp. z.o.o. Ogólne Warunki Ubezpieczyciela możecie Państwo pobrać w tym miejscu. OWU_Kontynenty (zagranica) -UNIQA Nasz pilot na każdym z wyjazdów posiada ogólny numer polisy dla wszystkich uczestników podróżujących w grupie i może podać go na początku wyjazdu, lub na prośbę uczestników wraz z telefonem alarmowym do obsługi przypadków wymagających reakcji pod kątem medycznym, czy w celu uzyskania gwarantowanych świadczeń. Centrum Alarmowe w Polsce i zagranicą udziela porad, informacji, planuje wizyty i działania związane z obsługą medyczną bez przenoszenia kosztów na uczestnika w ramach kwot wskazanych w polisie. W szczególnych przypadkach tj. np. transport taksówką, nie wymagającym nagłej reakcji ubezpieczyciel może zastrzec w trakcie rozmowy, że klient jest zobowiązany do opłacenia takiej usługi, by następnie ubiegać się o zwrot. Pomoc medyczna, hospitalizacja, transport medyczny tj. ambulans, helikopter, samolot w nagłych przypadkach zwalnia z takiej konieczności. Polityka zawierania ubezpieczenia od kosztów rezygnacji opisana jest w dalszym punkcie.

 

Jakie są Warunki Uczestnictwa w wyjazdach?

 

Każdy uczestnik zgodnie z ustawą o usługach turystycznych powinien posiadać dokumenty wymagane do wjazdu do danego kraju, tj. paszport, czy dowód osobisty. Każdy kraj ma swoją politykę w tym zakresie. Analogicznie sprawa odnosi się do wymogów zdrowotnych. Brak możliwości spełnienia warunków wjazdowych jest rozumiany jako zaniechanie leżące po stronie klienta i nie dotrzymanie przez niego warunków uczestnictwa. W przypadku kiedy przepisy zmieniają się zbyt radykalnie dla uczestników przed wyjazdem organizator może podjąć decyzje o odwołaniu wyjazdu przy założeniu zwrotu dla uczestników. W trakcie obsługi rezerwacji organizator przed wyjazdem informuje o ważnych zmianach, bądź przepisach wjazdowych, które dotyczą konkretnego kierunku.

 

Co się dzieje kiedy Biuro Podróży odwołuje wyjazd?

 

Jeżeli warunki wjazdu do danego kraju uniemożliwiają realizację imprezy Biuro Podróży ma prawo wyjazd odwołać, lub przełożyć datę jego realizacji. W przypadku konieczności odwołania wyjazdu organizator jest zobowiązany poinformować o tym uczestnika w ciągu:

 

a) 20 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej ponad 6 dni,

b) 7 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej 2–6 dni,

c) 48 godzin przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej krócej niż 2 dni

 

W przypadku odwołania wyjazdu przez Biuro Podróży, klient ma prawo wyboru zwrotu względem jego salda wycieczkowego, lub akceptacji nowego terminu i warunków przedstawionych przez Biuro Podróży w formie wiadomości mailowej. Jeśli wybierze przeniesienie otrzyma aneks do umowy z nowym terminem i ceną, jeżeli zwrot to w ciągu 7 dni otrzyma płatność na swój rachunek bankowy.

 

Jakie koszta mogę ponieść w przypadku rezygnacji?

 

Szczegółowa polityka związana z rezygnacjami leżącymi po stronie klientami, lub organizatora znajduje się w Naszym regulaminie dostępnym na stronie www.wondertours.pl/regulamin. W informacjach skrótowych możemy przekazać to, że w przypadku przeniesienia uczestnictwa do 2 tygodni przed wyjazdem nie pobieramy opłat, chyba że dana oferta w sporadycznych przypadkach to wyklucza. Rozumieć przez to należy, że do 2 tygodni przed wyjazdem możemy uniknąć potrąceń, jeśli wskażemy uczestnika na swoje miejsce. Biuro Podróży w ofertach posiadających listę rezerwową może uczestnika również zamienić uchylając całkowicie potrącenie, lub potrącając z wpłaconej kwoty przez uczestnika tylko opłatę manipulacyjną stanowiącą % część regulaminowej kwoty (kwota zależna od sprawy i kosztów biurowych obsługi rezerwacji). Czas do 2 tygodni przed wyjazdem może się w niektórych przypadkach skrócić i zależny jest on od oferty i wycieczki. W wielu przypadkach pomimo wskazanych w regulaminie kwot stosujemy znacznie mniejsze potrącenia.  Staramy się podchodzić do problemów uczestników frontalnie i rozwiązywać sprawy na ich korzyść, chyba że w sposób jednoznaczny wiążą się one ze stratą dla Biura. Przy potrąceniach kierujemy się  biznesowym bezpieczeństwem i empatią względem naszych klientów. 

 

Czy mogę zawrzeć w Waszym Biurze ubezpieczenie od kosztów rezygnacji?

 

W naszym Biurze istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji od Naszego partnera ubezpieczeniowego, które wynosi odpowiednio:

 

-Dla imprez do 700 zł (nie mamy ubezpieczeń w ofercie)

-Dla imprez w przedziale 700-1500 zł (+50 zł/os.)

-Dla imprez do kwoty 1500 zł (+60 zł/os.)

-Dla imprez powyżej kwoty 1500 zł (+100 zł.)

-Dla imprez powyżej kwoty 3000 zł (+150 zł.)

 

W celu zawarcia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji, należy poinformować o tym Biuro Podróży telefonicznie, lub mailowo przed dokonaniem rezerwacji. Kwota ubezpieczenia dodatkowego zostanie uwzględniona w umowie. W przypadku kiedy zarezerwowaliśmy już wyjazd, a chcemy ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji istnieje taka możliwość maksymalnie w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy przed opłaceniem rezerwacji. Należy w odpowiedzi na umowę-zamówienie przysłać Nam prośbę o zawarcie dodatkowego ubezpieczenia. Po otrzymaniu prośby, wystawiamy aneks do umowy z kwotą uwzględniającą ubezpieczenie. Certyfikat ubezpieczeniowy otrzymają Państwa w ciągu 3 dni od zaksięgowanej wpłaty. Warunki Ubezpieczenia od Kosztów Rezygnacji znajdziecie tutaj (punkt F&27) OWU_Kontynenty (zagranica) -UNIQA 

 

Jak wygląda zakwaterowanie na wyjazdach?

 

W ofertach naszych wycieczek wielodniowych zawsze wskazujemy obiekt w którym nocujemy. Zazwyczaj można go znaleźć klikając w link z ofertą i odnośniku „sprawdź nasze zakwaterowanie”. W przypadku wycieczek objazdowych piszemy o orientacyjnym standardzie. W sporadycznych przypadkach zdarza się, że obiekt który proponujemy ulega zmianie, lecz zawsze przy zachowaniu proponowanego standardu. Jeśli zmiana kategorii jest na niekorzyść klienta, lub wiąże się ze znaczną zmianą, klient ma prawo zrezygnować z wyjazdu w odpowiedzi na przesłany przez Nas mail dotyczący zmiany warunków umowy. Każda znacząca zmiana wymaga akceptacji warunków przez klienta.

 

Jak wygląda zakwaterowanie dla osób zapisujących się bez towarzyszy podróży?

 

Nasze Biuro Podróży umożliwia zapisy singlom. Wyjazd można zarezerwować bez osoby towarzyszącej. Zgłoszenia takich osób traktujemy na zasadzie dokwaterowania. Dla osób zapisujących się samemu szukamy współtowarzyszy o tej samej płci i w miarę możliwości zbliżonym wieku. Jeśli nie możemy znaleźć osób na dokwaterowanie wówczas zapewniamy uczestnikom zapisującym się bez osoby towarzyszącej pokój jednoosobowy w cenie. Nie dajemy jednak nigdy gwarancji, że pokój jednoosobowy zapewnimy już na poziomie zapisów. Gwarancją znalezienia się w pokoju jednoosobowym jest dopłata. Koszt zakwaterowania w pokoju jednoosobowym różni się w zależności od oferty. Szczegółów w sprawie dodatkowych kosztów można dowiedzieć się przed zarezerwowaniem wyjazdu dzwoniąc do Biura z pytaniem o taki koszt dodatkowy. Osoby zainteresowane tylko i wyłącznie pokojem jednoosobowym po złożonej rezerwacji otrzymują umowę z uwzględnionym kosztem dodatkowym.

 

Jakie pokoje dostaniemy jako para, lub grupa znajomych?

 

Pary i małżeństwa zapisujące się razem mogą liczyć na pokoje z małżeńskimi łóżkami. Znajomi mężczyźni, lub kobiety mogą liczyć na pokoje z osobnymi łóżkami, chyba że oferta tego nie zakłada, o czym zobowiązany jest poinformować na etapie obsługi rezerwacji organizator. W zależności od oferty przewidujemy również zakwaterowanie dla rodzin, lub znajomych podróżujących w 3 osoby, w pokojach z małżeńskim łóżkiem i łóżkiem dodatkowym, lub trzema łóżkami, w zależności od możliwości kwaterowania u kontrahenta hotelowego i specyfiki grupy osób/rodziny. Podział pokojów na 2, lub 3 osobowe względem struktury opartej o stopień znajomości uczestników, spowinowacenia, płci i komfortu funkcjonowania na wspólnej przestrzeni jest ogólnie przyjętym schematem, chyba że oferta przewiduje inaczej. Jeżeli grupa podróżuje w kilka par lub osób, staramy się aby miały one pokoje blisko siebie.

 

Czy mogę zarezerwować miejsce w autobusie?

 

Miejsc w autokarze nie przydzielamy na podstawie kolejności zgłoszeń. Dajemy naszym uczestnikom dowolność zajęcia miejsca preferowanego. Jeżeli para, lub zadeklarowana grupa znajomych nie może znaleźć miejsc obok siebie wówczas może poprosić pilota wycieczki o zareagowanie. Pilot stara się ustawić tak miejsca w autokarze, aby pary, znajomi, osoby podróżujące razem mogły siedzieć obok siebie. Pilot ma prawo poprosić o zmianę miejsca każdego uczestnika, jeśli powoduje to problem związany z niemożliwością znalezienia miejsca obok siebie osobom podróżującym wspólnie. Na prośbę mailową w trakcie obsługi rezerwacji możemy uwzględnić w uwagach wyjazdowych preferowane przez uczestników miejsce. Nie dajemy jednak gwarancji, że prośba zostanie spełniona. Pilot przed wyjazdem działając w ramach dobra ogółu ma prawo do wyznaczenia miejsca każdemu uczestnikowi. Oczywiście w ramach rozsądnych działań.

 

Z jakim bagażem mogę podróżować?

 

Dozwolony bagaż przy ofertach samolotowych zawsze jest wskazany w ofercie. Przy wycieczkach autokarowych nie mamy limitu bagażu. W racjonalnym wymiarze zalecany max. 23 kg. + podręczny.

 

Gdzie zbieramy się przed wyjazdem?

 

Wyjazd wskazany w ofercie jest obowiązującym. Jeśli nie wskazujemy innego miejsca niż w ofercie, to po prostu go nie ma i nie zakładamy wyjazdu z tego miejsca. Najczęściej wyjeżdżamy:

 

Trasa Zamkowa – przedłużenie placu Żołnierza, zatoczka autokarowa przed Zamkiem Książąt Pomorskich, w okolicy domków profesorskich.

Słoneczne – przystanek Kaufland, lub Sanktuarium (wyjazd i powrót zależnie od kierunku jazdy).
Stargard – Stacja Circle K, ul. Szczecińska

 

Przed zarezerwowaniem wyjazdu upewnij się, że interesujące Cię miejsce zbiórki jest w ofercie. Nie ma konieczności dzwonienia do Biura w celu upewnienia się czy dane miejsce jest w ofercie. Godziny zbiórek mogą ulec zmianie. Zawsze informujemy drogą mailową o aktualizacjach związanych  z godzinami i miejscami zbiórek w odprawie przed wyjazdem. Aktualizacja mailowa przed wyjazdem zawsze jest wiążąca i w niektórych przypadkach może być inna niż ta podana na stronie, lub w programie. W szczególnych przypadkach bierzemy pod uwagę możliwość dodania miejsca wyjazdowego do oferty, jeżeli znajduje się ono na trasie wycieczki. Zapisy na konkretne miejsca zbiórki w ofercie otwierane są w odprawie mailowej przed wyjazdem. Twoje zgłoszenie konkretnego miejsca z oferty przed czasem przyporządkowania miejsca zbiórek może nie być brane pod uwagę, jeśli nie wysłaliśmy do Ciebie maila z pytaniem o to gdzie zamierzasz wsiadać jako uczestnik wycieczki. Wiążące są zgłoszenia mailowe, nie telefoniczne i tylko te które dotyczą zgłoszeń po odprawie mailowej. Jeśli wysłałeś mail z informacją o miejscu wsiadania nie ma konieczności dzwonienia do Biura z pytaniem czy powiadomienie doszło. Odpowiedzialność zgłoszenia spoczywa po Naszej stronie. Poza tym jeśli wskazaliśmy miejsce zbiórki w ofercie na pewno się zatrzymamy.  

 

Kiedy jestem pewien, że moje uczestnictwo na wyjazd jest potwierdzone?

 

Czasami pomimo złożenia rezerwacji przy statusie otwartym wycieczki, można otrzymać informacje, że na wyjazd nie mamy miejsc, lub zapisy prowadzone są tylko i wyłącznie na listę rezerwową. Dzieje się tak najczęściej kiedy duża ilość zgłoszeń w jednym czasie uniemożliwia Nam zabranie wszystkich uczestników. Gwarantem udziału w wycieczce nie jest automatyczna odpowiedź, a Nasz bezpośredni mail do Państwa w którym wysyłamy umowę-zamówienie. Jeśli otrzymaliście umowę-zamówienie, oznacza to że miejsce na wyjazd macie zapewnione do czasu opłacenia rezerwacji w całości, lub płatności zaliczkowej w terminie wskazanym w umowie.

 

Co oznacza status lista rezerwowa?

 

Jeśli otrzymaliście od Nas informacje o tym, że Wasza rezerwacja jest na liście rezerwowej oznacza, to że na wyjazd nie mamy miejsc. Czasami jednak osoby zapisane na wyjazd, z opłaconymi rezerwacjami chcą zrezygnować. Wówczas informujemy o tym Was, jako osoby z listy rezerwowej, co daje Wam możliwość wzięcia udziału w wycieczce. Polityka ta ma na celu uniknięcie stosowania ewentualnych potrąceń dla osób rezygnujących, oraz danie możliwość wzięcia udziału w wycieczce osobom zainteresowanym nią, a nie mogącym dostać się na nią pierwotnie ze względu na zamknięte zapisy. Status bycia na liście rezerwowej nie daje gwarancji, że miejsca na wyjazd się pojawią. Może się zdarzyć, że zadzwonimy do Was wkrótce po dokonanej rezerwacji, albo tuż przed wyjazdem. Wówczas to od Was zależeć będzie czy wybierzecie się z Nami w podróż, czy z tej opcji zrezygnujecie, bo Wasze plany ulegną zmianie. Status osoby z listy rezerwowej nie jest zobowiązujący dla żadnej ze stron.

 

Jakie planujecie wycieczki w przyszłości?

Zajmujemy się sprzedażą wycieczek dostępnych na stronie. Można je śledzić na www.wondertours.pl/pytania. Plany są modyfikowane, zmieniane, więc często nie jesteśmy w stanie przekazać rzetelnych informacji na temat naszych wycieczek w przyszłości. Telefonicznie i mailowo nie udzielamy informacji o naszych planach.

 

Kiedy dzwonić do Biura?

 

Jeśli wszystkie pytania z Naszej strony są jasne i chcecie zarezerwować wyjazd, nie ma konieczności dzwonienia do Biura, chyba że w przypadku chęci zgłoszenia bycia zakwaterowanym w pokoju jednoosobowym za dopłatą, lub w przypadku chęci zawarcia dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji. Rezerwacji możecie dokonywać przez stronę internetową. Z uwagi na dużą ilość połączeń przychodzących prosimy o telefony do Biura po zaznajomieniu się z Naszymi ofertami i konkretnymi pytaniami ich dotyczącymi, oraz ważnymi aspektami związanymi z bieżącą obsługą rezerwacji. Nie odbieramy każdego telefonu, lecz na każdy oddzwaniamy w tym samym, lub następującym po sobie dniu roboczym. Na Połączenia poza godzinami pracy Biura Podróży możemy nie oddzwaniać.

Zapisz się do newslettera